Sommarskor

Hej alla glada, sura, tjocka, smala, snygga, fula osv!
Sitter just nu i soffan och väntar på att min mor ska komma hem så att vi kan åka och köpa nya skor åt mig. Jag behöver sommarskor, typ ballerina. Använder just nu svarta tygskor och det blir ganska varmt och svettigt om fötterna då. Dessutom försvann alla mina sommarskor från förra året när vi flyttade i vintras. Suger dase kan jag säga! Det var inte bara skor som försvann, utan min älskade jeansjacka också :( Buhuhu. Aja, hittar inte mina föräldrar (det var dem som slarvade bort den) jackan så får det helt enkelt lov att ge mig pengar till en ny! That's life hehe ;)

Ikväll ska jag plugga! Har massor att göra, fuck me liksom. Men vad gör man. Sedan ska jag övningsköra ikväll igen. Det är så jäkla kul att köra bil alltså! Jag älskar det! Suger dock på att backa och sån skit.

Nej nu ska jag gå och sätta på mig ett par byxor och ringa mammsen för att kolla vart hon har tagit vägen. Kyss så länge.


Snygga jag. Blek som en bebisstjärt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0