22:34

Hej! Skriver man "hej"? Det låter konstigt men jag vet inte hur jag ska börja inlägget annars.. så hej får helt enkelt duga!
Jag sitter just nu och kollar på Big Brother. Har följt programmet sedan dag ett. Förstår inte riktigt varför för det är inte ens roligt! Haha. Bara ibland. Lite roligt är det ju. OKEJ JAG ÄLSKAR DET!! Nej nu ska vi inte överdriva. Det är helt okej att kolla på om kvällarna när man har tråkigt.

Jag och mamma har varit ute och övningskört ikväll, det gick riktigt bra! Kommer nog klara att ta det där körkortet trots allt. När vi kört klart åkte vi och köpte glass! En ny sort, typ 88an fast i paketglass liksom. Superdupergod var den i alla fall :D

Nu ska jag bara slappa i soffan och kolla klart på Big Brother, duscha och sedan gå och lägga mig, är bajstrött!

Godnatt!


Trots att jag snart fyller 18 kommer jag inte hinna ta körkortet till sommaren.. så det blir att köra moppe till jobbet! Hehe.. pinsamt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0